Obsah

1. Možnosti dodania tovaru

1.1. Osobný odber v sídle spoločnosti (Žilina)

1.2. Odberné miesto Balíkovo (SPS)

1.3. Doručenie kuriérom (SPS)

2. Dostupnosť tovaru a termín doručenia tovaru

3. Možnosti platby za tovar

2.1. V hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere

2.2. Dobierka

2.3. Prevodom na účet

2.4. Platba kartou

2.5. TatraPay

2.6 Platba na faktúru

1. Možnosti dodania tovaru

1.1. Osobný odber v sídle spoločnosti (Žilina)

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v sídle našej spoločnosti na adrese Pribinova 8725/54, 010 01, Žilina počas otváracích hodín. Keď bude Vaša objednávka pripravená k odberu, budeme Vás notifikovať SMS a e-mailom. V sídle našej spoločnosti je za objednávku možné zaplatiť v hotovosti alebo kartou.

Cena: zdarma.

Mapa TV AV Elektronic

1.2. Odberné miesto Balíkovo (SPS)

Balíkovo je odberné miesto pre osobný odber a podaj zásielok Slovak Parcel Service priamo v partnerských prevádzkach ako sú obchody, čerpacie stanice či trafiky (mapa odberných miest). Odberné miesto umožňuje ľuďom v okolí jednoduché a rýchle vyzdvihnutie a podanie zásielky. Na vyzdvihnutie zásielky máte 7 dní.

Okrem partnerských prevádzok sú súčasťou Balíkova aj partnerské siete samoobslužných boxov (mapa odberných miest) v ktorých si môžete svoju zásielku vyzdvihnúť 24 hodín denne. Samoobslužné boxy sú bezkontaktnou a praktickou formou doručenia, ktorú uprednostňuje stále viac zákazníkov. Doba uloženia zásielky je 48 hodín.

O doručení do odberného miesta Vás bude Balíkovo informovať SMS-kou.

Cena: 6 €.

1.3. Doručenie kuriérom (SPS)

Kuriérska služba Vám tovar dovezie až k dverám. O odoslaní zásielky Vás budeme informovať e-mailom, jej pohyb a presné časové okno doručenia si budete môcť sledovať on-line.

Cena: 6 €.

2. Dostupnosť tovaru a termín doručenia tovaru

Dátum doručenia objednávky záleží od dostupnosti tovaru v objednávke a zvoleného spôsobu dodania tovaru.

Najväčší vplyv na dátum dodania má dostupnosť produktov. Vzhľadom na naše obmedzené skladové priestory väčšinu tovaru u nás nedržíme skladom a tovar teda vo väčšine prípadov objednávame z externých skladov našich servisných partnerov. Termíny dodania tovaru z externých skladov k nám sa v závislosti od servisného partnera líšia, niekoľko orientačných termínov je uvedených nižšie:

  • Samsung do 3 pracovných dní od objednania ak je tovar/diel skladom (inak dlhšie),
  • LG 3 - 5 dní od objednania ak je tovar/diel skladom (inak dlhšie),
  • Philips do 5 pracovných dní od objednania,
  • Panasonic do 5 pracovných dní od objednania.

Vysvetlenie označení skladových stavov jednotlivých produktov:

  • "Skladom" -  tovar je skladom v našom sídle. V tomto prípade tovar zvyčajne vieme pripraviť na osobný odber alebo odoslať ešte v deň spracovania objednávky a najneskôr nasledujúci pracovný deň.
  • "Na objednávku" - tovar je na externom sklade nášho servisného partnera. Takýto tovar zvyčajne vieme objednať ešte v deň spracovania objednávky a najneskôr nasledujúci pracovný deň. Tovar objednaný od nášho servisného partnera odosielame ešte v deň jeho doručenia k nám, najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Vplyv na dátum doručenia má aj počet kusov objednaného tovaru. Ak zistíme, že požadovaný počet kusov nie je k dispozícii, potom Vás budeme informovať. V prípade dlhšieho termínu dodania Vás budeme kontaktovať.

Tovar objednávame, odosielame a pripravujeme na odber iba v pracovných dňoch.

3. Možnosti platby za tovar

2.1. V hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere

V sídle našej spoločnosti zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri preberaní tovaru.

2.2. Dobierka

Kuriérovi jednoducho zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri preberaní zásielky.

2.3. Prevodom na účet

Po potvrdení objednávky nám peniaze pošlete na náš účet:

  • Tatra banka a číslo účtu vo formáte IBAN "SK2011000000002627816280" (prehľadnejšie s medzerami "SK20 1100 0000 0026 2781 6280"),
  • ako variabilný symbol uvediete číslo Vašej objednávky.

2.4. Platba kartou

Platbu môžete uskutočniť kartou prostredníctvom služby CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami Visa, Visa Electron, VPay, Mastercard, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou na svete. Prvým krokom je vyplnenie objednávkového formulára, kde uvediete svoje osobné údaje a potvrdíte druh a množstvo objednaného tovaru. Následne po kliknutí na tlačidlo "Objednávka s povinnosťou platby" budete presmerovaný na internetovú stránku Tatra banky, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje o karte (číslo karty, CV kód a exspiráciu) a potvrdíte sumu v EUR. Následne dostanete notifikáciu o úspešnej realizácii platby.

Služba CardPay akceptuje aj platby prostredníctvom Google Pay a Apple Pay.

Po pripísaní platby na náš účet dostanete potvrdenie e-mailom a Vaša objednávka sa začne pripravovať na expedíciu.

Bezpečnosť transakcie je garantovaná použitím technológie EMV 3-D Secure. V procese transakcie sa držiteľ karty identifikuje cez svoje EMV 3-D Secure heslo. Technológia EMV 3-D Secure je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami Visa (Visa Secure) a Mastercard (Mastercard Identity Check).

2.5. TatraPay

Zaplatíte on-line zo svojho účtu v Tatra banke. Platba je okamžite pripísaná na náš účet, čo urýchli expedíciu objednávky.

2.6 Platba na faktúru

Za objednaný tovar zaplatíte prevodom na náš účet so štandardnou splatnosťou faktúry 14 dní (alebo podľa dohody).